AP Servis: Proč jsou důležité servisní štítky a kde je najít?

Prodejem spotřebiče to u AP Servisu nekončí. Zůstáváme vám k ruce, i když potřebujete servis, opravu, náhradní díl nebo doplněk ke svému spotřebiči z rodiny Whirlpool Corporation. Potřebujeme k tomu ale znát jeho servisní číslo.

Servisní štítky jednoznačně identifikují spotřebič

Každá série spotřebičů – ať už jde o pračky, sušičky, myčky, chladničky, varné desky, trouby, sporáky nebo digestoře – má jinou vnitřní stavbu. Díky servisnímu štítku nemusíte hledat účtenky – přesný typ, rok výroby a další potřebné údaje zjistíme přímo ze servisního čísla. Urychlíte tak vyřízení svého dotazu, objednávky servisu či náhradního dílu.

Kdy po vás budeme chtít znát servisní kód vašeho přístroje?

  • V případě dotazů ohledně fungování a nastavení přístroje
  • Při objednávce náhradních dílů a doplňků
  • Při poptávce servisu

Prosíme, připravte si servisní kód k ruce pro urychlení vyřízení vašeho dotazu.

Jak servisní číslo vypadá a kde ho najít

Servisní kód je 12místný a začíná číslem 85.

12-n-c-kod

Nejčastěji ho najdete na těchto místech:

servisni-stitek-pracka

  • Pračky a sušičky: v kulatém otvoru dvířek
  • Ledničky: v místě přihrádky na zeleninu
  • Trouby: v kovovém rámu dveří
  • Sporáky: v místě úložné zásuvky
  • Varné desky: na spodní části
  • Myčky: ze strany dveří
  • Odsavače par: uvnitř v blízkosti ventilátoru, nebo filtru

Máte-li k servisním štítkům jakékoli otázky, neváhejte nás kontaktovat přímo na stránkách www.servis-whirlpool.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení